Sexshop a naše žhavá edukativní kampaň

Moc dobře si uvědomujeme, že sex hraje v životě člověka velmi důležitou roli, o které je potřeba se otevřeně bavit. Proto naším a klientovým cílem bylo napsat poutavý text, který lidem pomůže a poradí, jak zlepšit intimní život nejen v dlouhodobém vztahu. Téma nativní kampaně jsme podpořili hravou formou textu, která s obsahem dobře koresponduje. Zároveň jsme se vyhýbali prvoplánové lascivní formě komunikace. Chtěli jsme, aby se čtenáři s naším obsahem cítili dobře.

Nativní microsite pro Flagranti.cz

Cíle edukativní kampaně

Sexshop Flagranti.cz nadchla představa, že si u nás nechá vytvořit nativní kampaň. Nativní formát se mu hodil pro jeho záměry:
  • zvýšit povědomí o svém brandu;
  • aby si publikum spojovalo brand s tím, že jde o odborníka na intimní život;
  • propagace v období předvánočních a lednových povánočních nákupů dárků.
Cílem kampaně bylo edukovat čtenáře, jak by si sami mohli zlepšit sexuální život. A také je seznámit s informacemi, že existují sexuální pomůcky, které jim pomohou k větší rozkoši. V kampani jsme se zaměřili zejména na věkovou skupinu 45+. Ta pomalu přichází o libido, případně má za sebou dlouholeté vztahy, které potřebují oživit. Navíc některé ženy v tomto věku začínají mít potíže s vaginální suchostí, které jsme věnovali celou kapitolu.
Jak vypadají CNC Nativy?
Koukněte na naše portfolio

Probuďte ve vztahu vášeň!

Srdcem online kampaně byla nativní microsite. Abychom byli co nejvíc věrohodní, na textu spolupracovali dva copywriteři – muž a žena. Každý z nich zpracoval tu část, která se týkala jeho genderu. Copywriteři tak mohli vycházet ze svých zkušeností. Tohle rozdělení se projevilo ve fantastické době, kterou čtenáři strávili s obsahem. V textu jsme byli věrohodní, zábavní, nezdržovali jsme se s lascivní omáčkou a publikum to bavilo.

Native pro sexshop jsme rozdělili do tří okruhů

  • Jak probudit libido (kapitola se soustředí na obě pohlaví).
  • Jak prožít lepší orgasmus (první polovina kapitoly se věnuje mužům a druhá polovina ženám).
  • Jak řešit vaginální suchost (kapitola věnovaná pouze ženám).
3 kapitoly v nativní micrositě

Co zahrnovala nativní kampaň pro Flagranti.cz

Naše Content Studio CNC je součástí mediálního domu Czech News Center a ten má hned několik titulů, které cílí na věkovou skupinu 45+. To byl jeden z důvodů, proč si nás klient vybral. Strategicky jsme tedy propagovali nativní microsite skrze média (např. blesk.cz, ahaonline.cz, reflex.cz), která jsou zaměřena zejména na danou cílovou skupinu. Nativní kampaň byla zároveň podpořena i facebookovými posty vybraných redakcí (reflex.cz, auto.cz, zeny.cz). Na nativní microsite byl nasazen zároveň klientův retargetingový skript.

Sexy nativní kampaň v číslech

103 429

návštěvnost nativní microsite

5:53

průměrný čas strávený
s nativní microsite

Taky chcete pořádně našlápnutou nativní kampaň?Napište nám

Odesláním potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Informací o zpracování osobních údajů.
Ďekujeme za správu, brzo se vám ozveme.
Oops! Při odesílání formuláře se něco pokazilo.

Sledujte nás
na instagramu