ČEZ a naše úspěšné opáčko

Největší výrobce energií na českém trhu v únoru 2022 včas zareagoval na počínající energetickou krizi. Obrátil se na nás s potřebou vytvořit nativní kampaň, která měla za cíl představit čtenářům možnosti šetření spotřeby energií. U takového tématu je důležité informace podat co nejsrozumitelněji, aby je pochopili i ti, kteří o nich nemají přehled. Při zjednodušení tématu hrála velkou roli poutavá infografika, která svými interaktivními prvky složitější informace značně zpřehlednila.

Nativní microsite pro ČEZ

Kampaň získala uznání od marketingových expertů!

Fénix content marketing
Webové stránky – Microsite
Native advertising awards 2023
Nejlepší využití infografiky

Jak vyzrát na spotřebu energií?

V měsíční kampani pro ČEZ jsme cílili na věkovou skupinu 40+. Ta už má nějaké úspory, zařizuje si své bydlení, ale zároveň je uvědomělá a hledá způsoby, jak žít úsporně. Celou nativní microsite navíc prostupovala zelená barva, která koresponduje s udržitelností a tematicky kampaň dokreslovala.
Jak vypadají CNC Nativy?
Koukněte na naše portfolio
Naše Content Studio CNC je součástí mediálního domu Czech News Center. Nativní microsite jsme proto propagovali na relevantních webech, na kterých se řeší praktické vychytávky všeho druhu a zároveň se zaměřují na věkovou skupinu 40+. Ve spolupráci s vybranými redakcemi (Blesk Bydlení, Reflex, E15) jsme nativní microsite také podpořili na jejich facebookových stránkách.
Součástí textu nativní kampaně byli i krátké hravé kvízy

ČEZ byl z průběhu kampaně příjemně překvapený

Klient díky naší online kampani dokázal oslovit výše zmíněnou cílovou skupinu, kterou sdělení zaujalo. Proto se ČEZ v průběhu kampaně rozhodl přikoupit také advertorial v tištěném Blesk Magazínu a E15. Jelikož si měsíční kampaň v roce 2022 vedla nad rámec klientových očekávání, rozhodl se v únoru 2023, že si ji zopakuje. Mnoho našich spokojených klientů volí opakovanou propagaci již vyhotovených nativních microsite. V takovém případě je pouze potřeba ověřit, jestli je text pořád aktuální, a případně ho jen lehce upravit.
Kampaň dobře vysvětlila složitý systém dotací, kde chytře zapojila klienta

Crossmediální nativní kampaň v číslech

90 162

návštěvnost nativní microsite
2022 + 2023

161 712

čtenost advertorialů v tištěném Blesk Magazínu a E15

Taky chcete pořádně našlápnutou nativní kampaň?Napište nám

Odesláním potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Informací o zpracování osobních údajů.
Ďekujeme za správu, brzo se vám ozveme.
Oops! Při odesílání formuláře se něco pokazilo.

Sledujte nás
na instagramu