Moc dobře si uvědomujeme, že sex hraje v životě člověka velmi důležitou roli, o které je potřeba se otevřeně bavit. Proto naším a klientovým cílem bylo napsat poutavý text, který lidem pomůže a poradí, jak zlepšit intimní život nejen v dlouhodobém vztahu. Téma nativní kampaně jsme podpořili hravou formou textu, která s obsahem dobře koresponduje. Zároveň jsme se vyhýbali prvoplánové lascivní formě komunikace. Chtěli jsme, aby se čtenáři s naším obsahem cítili dobře.
Nativní microsite pro Flagranti.cz
Cíle edukativní kampaně
Sexshop Flagranti.cz nadchla představa, že si u nás nechá vytvořit nativní kampaň. Nativní formát se mu hodil pro jeho záměry:
- zvýšit povědomí o svém brandu;
- aby si publikum spojovalo brand s tím, že jde o odborníka na intimní život;
- propagace v období předvánočních a lednových povánočních nákupů dárků.
Cílem kampaně bylo edukovat čtenáře, jak by si sami mohli zlepšit sexuální život. A také je seznámit s informacemi, že existují sexuální pomůcky, které jim pomohou k větší rozkoši. V kampani jsme se zaměřili zejména na věkovou skupinu 45+. Ta pomalu přichází o libido, případně má za sebou dlouholeté vztahy, které potřebují oživit. Navíc některé ženy v tomto věku začínají mít potíže s vaginální suchostí, které jsme věnovali celou kapitolu.
Probuďte ve vztahu vášeň!
Srdcem online kampaně byla nativní microsite. Abychom byli co nejvíc věrohodní, na textu spolupracovali dva copywriteři – muž a žena. Každý z nich zpracoval tu část, která se týkala jeho genderu. Copywriteři tak mohli vycházet ze svých zkušeností. Tohle rozdělení se projevilo ve fantastické době, kterou čtenáři strávili s obsahem. V textu jsme byli věrohodní, zábavní, nezdržovali jsme se s lascivní omáčkou a publikum to bavilo.
Native pro sexshop jsme rozdělili do tří okruhů
- Jak probudit libido (kapitola se soustředí na obě pohlaví).
- Jak prožít lepší orgasmus (první polovina kapitoly se věnuje mužům a druhá polovina ženám).
- Jak řešit vaginální suchost (kapitola věnovaná pouze ženám).
3 kapitoly v nativní micrositě
Co zahrnovala nativní kampaň pro Flagranti.cz
Naše Content Studio CNC je součástí mediálního domu Czech News Center a ten má hned několik titulů, které cílí na věkovou skupinu 45+. To byl jeden z důvodů, proč si nás klient vybral. Strategicky jsme tedy propagovali nativní microsite skrze média (např. blesk.cz, ahaonline.cz, reflex.cz), která jsou zaměřena zejména na danou cílovou skupinu. Nativní kampaň byla zároveň podpořena i facebookovými posty vybraných redakcí (reflex.cz, auto.cz, zeny.cz). Na nativní microsite byl nasazen zároveň klientův retargetingový skript.
Sexy nativní kampaň v číslech
103 429
návštěvnost nativní microsite
5:53
průměrný čas strávený
s nativní microsite
s nativní microsite
Taky chcete pořádně našlápnutou nativní kampaň?Napište nám
Ďekujeme za správu, brzo se vám ozveme.
Oops! Při odesílání formuláře se něco pokazilo.