Česká spořitelna a Wavemaker přišli s nápadem, že naučí mladou generaci, jak neskočit na lep online šmejdům. Jejich triky jsou totiž čím dál mazanější. Jak ale mladou cílovku oslovit? Naše Content Studio CNC je zaujalo schopností zvládnout velkou crossmediální nativní kampaň. Cílem spolupráce bylo vyvrátit představu, že se podvody na internetu a po telefonu týkají pouze starších nebo onlinově negramotných lidí. V ohrožení jsou stejnou měrou také mladší ročníky! Jaká čísla jsme klientovi dodali?
Nativní microsite pro Českou spořitelnu
Kampaň získala uznání od marketingových expertů!
Fénix content marketing
Nejlepší content marketing strategie
Nejlepší content marketing strategie
Effie 2023
Content marketing
Content marketing
Obsah, který pomáhá lidem
Cílem kampaně pro Českou spořitelnu bylo přinést kvalitní obsah, který řeší reálné problémy lidí – což je ostatně nedílnou součástí DNA našich nativních kampaní. Abychom poselstvím zasáhli co nejvíc lidí z definované cílové skupiny, soustředili jsme se na témata podvodů. Zároveň jsme nabídli rady, jak na podvody nenaletět nebo co dělat, pokud k tomu už došlo.
Okruhy témat, která se řešila v crossmediální kampani
- Podvody na online bazarech
- Podvodné e-shopy
- Podvody na seznamkách
- Podvodné charity
- Podvody u počítačových her
- Phishing
Synergie týmů mediálního domu
Czech News Center
Srdcem crossmediální kampaně byla nativní microsite (najdete ji na adrese bezpecnost.nativecnc.cz). Česká spořitelna chtěla oslovit hlavně mladé lidi, takže se copywriter rozhodl v textu tykat a použít tak odlehčený tón, aniž by se snižovala hodnota předávaných informací. Součástí nativní microsite byla také tři krátká videa, která vznikla ve spolupráci se známým influencerem Mikýřem.
Abychom splnili klientovu misi, tak se do spolupráce zapojily redakce mediálního domu Czech News Center, pod který ostatně patříme také. S fokusem na generaci Z byla nápomocná například redakce Hey FOMO. Pro kampaň využila svůj web a skvěle našlápnuté sociální sítě - Instagram: 32 tis. sledujících, TikTok: 44 tis. sledujících a 2,8 mil. lajků.
Jelikož internetoví podvodníci čeří i vody počítačových her, s edukací pomáhala i esportová redakce. Ta má za sebou úspěšné projekty, jako je třeba Sazka eLeague. V online komunitě největší tuzemské esportové ligy běžela edukativní videa i články. Esportová redakce vytěžila i sociální sítě - TikTok: 36 tis. sledujících, Instagram: 20 tis. sledujících a zároveň online streamy herních zápasů (branding, product placement, injektáž, videospoty).
Posledním dílkem do skládačky nativní kampaně bylo překlopení tématu do printového Nedělního Blesku. Cílová skupina periodika je starší, takže se tomuto faktu přizpůsobil jazyk.
Posledním dílkem do skládačky nativní kampaně bylo překlopení tématu do printového Nedělního Blesku. Cílová skupina periodika je starší, takže se tomuto faktu přizpůsobil jazyk.
Nativní microsite pro Českou spořitelnu
Co zahrnovala crossmediální kampaň pro Českou spořitelnu
- Print advertorial v nedělním vydání nejčtenějšího deníku v České republice
- Nativní microsite bezpecnost.nativecnc.cz
- Propagace nativní microsite probíhala na webech mediálního domu Czech News Center
- Online redakční podpora na webech reflex.cz, auto.cz, ahaonline.cz heyfomo.cz, sazkaeleague.cz
- TikTok
- Twitch
Cross-mediální nativní kampaň v číslech
73 731
návštěvnost nativní microsite
111 345
čtenost advertorialu v Nedělním Blesku
1 100 000
spuštění nejúspěšnějšího TikTok videa od redakce
Hey FOMO
Hey FOMO
Taky chcete pořádně našlápnutou nativní kampaň?Napište nám
Ďekujeme za správu, brzo se vám ozveme.
Oops! Při odesílání formuláře se něco pokazilo.